2008年9月2日星期二

雨后彩虹


倒数国庆日嘅嗰日,因为返芙蓉嘅highway塞满晒车,
於是我地唯有逼住行旧路返屋企啰。

后来竟然又会甘好彩俾我影到幅咁靚嘅彩虹喎!
雖然幅像影到有睇歪歪地,希望大家將就吓啦。。。。

5 条评论:

*小霜 说...

想想...我好像蛮久没亲眼看见彩虹了耶!。。

我me 说...

我觉得看见彩虹是。。幸福和好运。。

SockPeng 说...

你是芙蓉人吗??

看到彩虹,看到希望!!

Alice Chong 说...

彩虹。。。最近常常看到博友分享彩虹,我也真想看呢!!!!!

Jasmine 说...

哦,我也很久没有看到彩虹了。幸运来到你家,可以让我看见这道美丽的彩虹。

感谢你的分享!